23948sdkhjf

Lexit Group Fair hälsar välkommen tillbaka!

Det finns ett uppdämt behov av att träffas ansikte mot ansikte. Det märks när nu allt fler företag och organisationer återintroducerar sina mötesplatser. På norska Lexit Group har man väntat i två år på att åter få välkomna kunder, partners och övriga intressenter till sin egen fackmässa Lexit Group Fair som i år hålls den 3 maj.

– Efter att ha samlat två år av innovation och spännande lösningar sprudlar vi nu av entusiasm över att äntligen kunna bjuda in till vår egen mässa igen i Oslo den 3 maj 2022 – den sjunde i ordningen. Temat för mässan är "Digitalisering och automatisering i praktiken". Spelplatsen för dagen är MEET Ullevaal (Ullevaal Stadium), berättar Tone Sagen, Marknadsansvarig.

Den här gången slår Lexit Group på stora trumman. 400 kvadratmeter kommer att fyllas med smarta, digitala och automatiserade lösningar över företagets affärsområden och discipliner.

– Vi kommer att presentera lösningar för detaljhandel, lager & logistik, produktion och märkning, transport, blåljus, varv och industri. Våra lösningar omfattar märkning och spårning genom hela värdekedjan med lösningar för lager, utrustning, produktion, RFID, IoT, märkning och märkning – och vi ser fram emot att visa upp vad vi har utvecklat under det senaste året, säger Tone.

Nytt för i år är framför allt lösningar för självbetjäningskassor och kiosker, klick & hämtlösningar för detaljhandel och proffsbutiker och ett urval av märkesutrustning för livsmedelsindustrin. Mässan är Lexit Groups årliga fysiska samlingspunkt och ett skyltfönster för såväl kunder som teknikpartners, med presentation av ny teknik och framtidsinriktade lösningar.

VD, Sjur Skjæveland på Lexit Group, kommenterar;

– Digitalisering och automatisering kan lätt bli "buzz-words" och strategier med lite innehåll. På Lexit arbetar vi nära våra kunder för att sätta ihop lösningar för hur man i praktiken kan åstadkomma digitalisering och automatisering i den operativa verksamheten. Vi har många av Norges största och mest kända företag och varumärken på kundlistan och lösningarna driver värde för dessa kunder varje dag. Vi ser fram emot att visa upp lite av det vi kan på Ullevaal den 3 maj, säger Sjur Skjæveland.

Länk till anmälan:

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125