23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Packnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Almondy svidar om till kalaset

Tårtbageriet Almondy firar i år 40 år och vad passar bättre än att svida om i en helt ny design och varumärkesidentitet till kalaset.

Lagom till 40-årsjubiléet har Almondy fått en ny logotyp och nya förpackningar med ett nytt budskap till marknaden ”att sprida glädje världen över varje dag”. Klädombytet har börjat och ”nya” Almondy lanseras i butik löpande under sommaren.

– Äntligen får vi dela med oss av det nya Almondy! Vi hoppas att alla fikaälskare kommer gilla det lika mycket som vi gör och fortsätta att dela glada stunder med vänner och familj tillsammans med våra tårtor, säger Sofie Funevik, Marketing Manager på Almondy.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157