23948sdkhjf

Almondy svidar om till kalaset

Tårtbageriet Almondy firar i år 40 år och vad passar bättre än att svida om i en helt ny design och varumärkesidentitet till kalaset.
Lagom till 40-årsjubiléet har Almondy fått en ny logotyp och nya förpackningar med ett nytt budskap till marknaden ”att sprida glädje världen över varje dag”. Klädombytet har börjat och ”nya” Almondy lanseras i butik löpande under sommaren.

– Äntligen får vi dela med oss av det nya Almondy! Vi hoppas att alla fikaälskare kommer gilla det lika myck...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Packnet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
DS Smith investerar 50 miljoner
Byte på vd-posten i Miller Graphics
Först i världen med pappersflaskor
Snapsen väger lättare på årets julbord
Brittisk termoformare ny licenstagare hos PulPac
Och vinnaren är…
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Plastforum SE
Recycling

Sänd till en kollega

0.095