23948sdkhjf

Almondy svidar om till kalaset

Tårtbageriet Almondy firar i år 40 år och vad passar bättre än att svida om i en helt ny design och varumärkesidentitet till kalaset.
Lagom till 40-årsjubiléet har Almondy fått en ny logotyp och nya förpackningar med ett nytt budskap till marknaden ”att sprida glädje världen över varje dag”. Klädombytet har börjat och ”nya” Almondy lanseras i butik löpande under sommaren.

– Äntligen får vi dela med oss av det nya Almondy! Vi hoppas att alla fikaälskare kommer gilla det lika myck...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Packnet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.078