23948sdkhjf

Förpackningsutveckling ingen gissningslek

Smurfit Kappa ligger i framkanten när det gäller utveckling av nya förpackningslösningar för e-handel. Genom åren har en rad koncept för olika produktsegment inom e-handel utvecklats. Mariette Lindsjö är Sales Marketing & Innovation Director på Smurfit Kappa Sverige & Norge och ger oss en inblick i betydelsen av e-handel för förpackningsföretaget.
Ni presenterade nyligen en ny serie förpackningar för e-handel med produkter inom Hälsa & Skönhet. Var sker utvecklingen av nya förpackningslösningar för e-handel inom Smurfit Kappa?

– Produktutveckling sker varje dag. Vi har Design- och konstruktionsteam på alla våra lokala enheter som designar och skräddarsyr kundanpassade lösningar. I detta...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Packnet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.156