23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Packnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Premiär för PACK@Stage!

Packmarknaden lanserar nytt digitalt konferenskoncept – PACK@Stage!

– I det digitala tidevarvet som vi just nu lever i måste vi hitta nya vägar för att hjälpa branschens aktörer, kommunikatörer och beslutsfattare, att nå ut med sitt budskap. Packmarknaden lanserar därför det nya digitala konferenskonceptet PACK@Stage, säger Packmarknadens Chefredaktör Marcus Petersson

– I en serie konferenser ger vi ledande aktörer möjlighet att nå ut till beslutsfattare i förpackningens värdekedja. Målgruppen är samma professionella publik som genom åren har följt Packmarknadens framgångsrika konferenskoncept som PACK@lunch och PACK POINT NORDIC, fysiskt såväl som digitalt det senaste året.

PACK@Stage tar sikte på brännheta frågor i den dynamiska utvecklingen av hållbara förpackningar. I en serie paneldebatter kommer experter i aktuella ämnen att fritt debattera bästa tänkbara lösningar för framtiden. Debatterna leds av Packmarknadens omåttligt populära "programledare" Per-Stefan Gersbro, som med sina gedigna branscherfarenhet och fackkunskap, ställer de kritiska frågorna till panelen.

– Det ska bli spännande att få leda detta nya digitala konferenskoncept där vi utifrån vad branschen själva anser vara de viktigaste frågorna får möjlighet att föra sakfrågan framåt i en diskussion mellan inflytelserika experter, säger Per-Stefan.

Första ämnet ut i PACK@Stage är frågan om plasten i våra livsmedelsförpackningar - går det lika bra utan plast? Missa inte det unika tillfället att vara med på det första PACK@Stage någonsin och passa på att ställ dina frågor till panelen. För mer information och anmälan surfa in på PACK@Stage. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125