23948sdkhjf

Premiär för PACK@Stage!

Packmarknaden lanserar nytt digitalt konferenskoncept – PACK@Stage!

– I det digitala tidevarvet som vi just nu lever i måste vi hitta nya vägar för att hjälpa branschens aktörer, kommunikatörer och beslutsfattare, att nå ut med sitt budskap. Packmarknaden lanserar därför det nya digitala konferenskonceptet PACK@Stage, säger Packmarknadens Chefredaktör Marcus Petersson

– I en serie konferenser ger vi ledande aktörer möjlighet att nå ut till beslutsfattare i förpackningens värdekedja. Målgruppen är samma professionella publik som genom åren har följt Packmarknadens framgångsrika konferenskoncept som PACK@lunch och PACK POINT NORDIC, fysiskt såväl som digitalt det senaste året.

PACK@Stage tar sikte på brännheta frågor i den dynamiska utvecklingen av hållbara förpackningar. I en serie paneldebatter kommer experter i aktuella ämnen att fritt debattera bästa tänkbara lösningar för framtiden. Debatterna leds av Packmarknadens omåttligt populära "programledare" Per-Stefan Gersbro, som med sina gedigna branscherfarenhet och fackkunskap, ställer de kritiska frågorna till panelen.

– Det ska bli spännande att få leda detta nya digitala konferenskoncept där vi utifrån vad branschen själva anser vara de viktigaste frågorna får möjlighet att föra sakfrågan framåt i en diskussion mellan inflytelserika experter, säger Per-Stefan.

Första ämnet ut i PACK@Stage är frågan om plasten i våra livsmedelsförpackningar - går det lika bra utan plast? Missa inte det unika tillfället att vara med på det första PACK@Stage någonsin och passa på att ställ dina frågor till panelen. För mer information och anmälan surfa in på PACK@Stage. 

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.109