Under november pågår insamlingar för forskning om prostatacancer. I ett pressmeddelande skriver Orkla Foods att 600 000 tuber Kalles Kaviar får nytt utseende under månaden. Detta för att påminna alla pappor om vikten av att testa sig för prostatacancer. – Kalles har i princip sett likadan ut sedan lanseringen 1954, när vi nu byter utseende gör vi det för en god sak. Med kampanjen #PåminnPappauppmärksammar vi alla pappor om hur viktigt det är att testa sig, säger Malou Wik Yeung, marknadschef för Kalles Kaviar på Orkla Foods Sverige, i ett pressmeddelande. – Vi rekommenderar alla män som fyllt 50 år att ta ett PSA-prov. Men ofta är det familjemedlemmar som slutligen får män att gå och testa sig. I år får Mustaschkampen ytterligare draghjälp av Kalles. Ju fler vi är som påminner desto bättre. Tillsammans kan vi rädda liv, säger Torsten Tullberg, kampanjledare för Mustaschkampen på Prostatacancerförbundet.