Lexit Groups-mässan har kommit för att stanna

| Av Marcus Petersson | Tipsa redaktionen

Lexit Group har all anledning att vara nöjd med uppslutningen vid årets mässa i Posthallen i Oslo som ånyo samlade över hundra nya och befintliga kunder.

– Vi kan inte mer än vara strålande förnöjda, säger mässgeneral Svein Lauritsen, som endast fått positiv feedback från de många besökarna. Det här är ett mässkoncept som kommit för att stanna, säger han.

Det är den fjärde gången Lexit Group arrangerar en mässa i Posthallen och också denna gång i början av året, närmare bestämt den 18 januari.

– Flera stora och små kunder valde att gå till mässan för att få en överblick över vad vi som totalleverantör kan leverera - allt under ett tak. Vi hade ett stort utbud av nya produkter och lösningar inom lager och logistik, datafångst, industri, etikettproduktion och detaljhandel med state-of-the-art mjukvarulösningar inbäddade i produkter och egenutvecklad mjukvara. Årets uppslutning beror på ett genomarbetat mässkoncept, säger Lauritsen.

– Kunderna assisterades av vår mycket kompetenta personal från olika avdelningar etiketter, industri, datafångst, detaljhandel och service. De fick också möjlighet att diskutera sina utmaningar och möta proffs från sin egen bransch. Återkopplingen är att mässan fångade viktiga ämnen. Vi har fått flera spännande kundförfrågningar som vi nu bearbetar.



Håll dig uppdaterad med Packnet
Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.


Skriv din kommentar
Startsidan just nu

ifoodbags grundare lämnar bolaget

Plastpåsetillverkarens nya ägare också i konkurs

PACK POINT NORDIC 2018
Hallå Där Charlotte Breitholtz!

Arla lanserar smaksatt mjölk på burk

EcoFishBox vann Quality Innovation Award

Naviter först att välja Sulapac

Nyhetsbrev

Bewi i miljardförvärv

Arkiv

Schur Flexibles Group förvärvar flertal företag

Print Next 2018

Nytt skärsystem för konturförpackningar

Stora Enso lanserar biobaserat alternativ

Låt näringslivet ta ett större producentansvar - inte mindre

Lexit Groups-mässan har kommit för att stanna

Grafoketts fordonsflotta grönare

Årets stora förpackningskonferens

Ny smörbägare till tyska konsumenter

Svenska Pump förvärvar Capsson

Duni köper förpackningsbolag

Bioplast måste öka i konkurrenskraft

1

Svenska Retursystem inspirerar till hållbara placeringar

Stark rapport från Stora Enso

Ny partner för Holmen

Rösta på din kreativa favorit!

Världspremiär för ny avancerad hybridpress

Flint Group förvärvar italiensk färgtillverkare

Visutech förstärker organisationen

Metsä Board förstärker förpackningsdesign

PACK POINT NORDIC 2018
PACK POINT NORDIC 18 april 2018

Domino utser ny Global Marketing Director

Bygger kraftfull ÅV-anläggning för EPS

Lidl Sverige bygger ut logistikcenter

Dubbla chanser att vinna för unga designers

Tio kvalitetskontroller i ett enda röntgensystem

Nya utbildningar till Brobygrafiska

Ny VD i Micvac

Miljösmart ångpanna till DS Smith i Värnamo

Se alla Företagens egna nyheter

Sänd till en kollega

0.172