23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Packnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Munksjö Inpak går bra och nyanställer

Kris och varsel och minskad orderingång är inga ord som står på dagordningen hos Munksjö Inpak AS i norska Ski. Nyligen har arbetsstyrkan utökats med fyra nyckelpersoner, och flera nya order har tecknats.

Från Artinova Print AB har det svenskägda företaget rekryterat Tony

Larsson som säljare. Han har drygt tjugo års erfarenhet från bland

annat det företaget och från Miller Graphics i Sunne och Triflex AB.

Till detta kommer att tre personer med gedigen kompetens inom

flexotryck har anställts.

Nyrekryteringarna har ett samband med att Munksjö Inpak under de

senaste månaderna har tecknat flera kontrakt inom olika segment, med

packerier i Polen, Danmark och Sverige som kunder.

Enligt vd Rune Årnes är det framför allt bagerinäringen som svarar för

en volymökning, och det är Munksjö Inpaks satsning på perforerade påsar

av flexibelt förpackningsmaterial som har blivit en framgång på

marknaden.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093|instance-web01