23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Packnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ny servicechef hos Heidelberg

Alexander Michel – en av de drivande krafterna bakom flera av Heidelbergs koncept för Systemservice – har utsetts till ny chef för Systemservice i Norden och Baltikum. Den nya servicechefen har stor erfarenhet av utveckling och optimering av servicekoncept i olika länder.

Det är en stark profil inom serviceområdet som utsetts till ny chef för

Systemservice hos Heidelberg Nordic/Baltics – och som börjar sitt nya

arbete den 1 december 2008.Trettiofemårige Alexander Michel

hämtas till regionen Nordic/Baltic från Heidelbergs tyska huvudkontor,

där han medverkat vid introduktionen av servicekoncept som

Systemservice 36+ – ett heltäckande servicepaket som garanterar

trettiosex månaders bekymmersfrihet och som ingår i köpet av

Heidelbergutrustning.Den nya servicechefen för Nordic/Baltic

för med sig erfarenhet av att optimera Heidelbergs

systemserviceerbjudanden och avtal i en rad olika länder.Alexander

Michel får ansvar för att utveckla, genomföra och marknadsföra nya

System- service-erbjudanden i regionen Nordic/Baltic. Han framhåller

ett viktigt framtida fokusområde för Heidelbergs serviceerbjudanden –

nämligen fokuseringen på individuellt anpassade serviceavtal som passar

varje tryckeris behov och budget – Heidelberg Partner Program.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|instance-web03