- Totalt har webbsidan haft 217.000 unika besökare och av dessa har 150.000 ritat sin egen kaviartub och 60.000 ställt upp i själva tävlingen. Det är tydligt att Kalles Kaviar är ett folkkärt varumärke, säger Helena Giertz, pressansvarig hos Abba Seafood. Att Kalles Kaviar är en folkkär produkt och ett av våra mest välkända varumärken, är ju allom bekant. Men att en ”Designa din egen Kalles”-tävling på Internet, skulle locka 150.000 svenskar att utforma sin egen kaviartub, blev en överraskning även för producenten Abba Seafood.
Kalles Kaviar i tung metall
- Totalt har webbsidan haft 217.000 unika besökare och av dessa har 150.000 ritat sin egen kaviartub och 60.000 ställt upp i själva tävlingen. Det är tydligt att Kalles Kaviar är ett folkkärt varumärke, säger Helena Giertz, pressansvarig hos Abba Seafood. Att Kalles Kaviar är en folkkär produkt och ett av våra mest välkända varumärken, är ju allom bekant. Men att en ”Designa din egen Kalles”-tävling på Internet, skulle locka 150.000 svenskar att utforma sin egen kaviartub, blev en överraskning även för producenten Abba Seafood.