23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Packnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Gott lika gott i ny kostym

Svenska
Produktutvecklarna på Cloetta Fazer är noga med att påpeka att det förstås handlar om samma goda kexchoklad som tidigare. Men nu har man skurit den i mindre bitar och alltså lagt dem i en behändig påse, lätt att ha med på till exempel skidutflykten.
Lanseringen av Kexchoklad Snacks blir den största i Kexchoklads historia, skriver Cloetta Fazer i ett pressmeddelande och tillägger att den primära målgruppen är " sociala och aktiva människor i åldern 15-35 år".
Kexchoklad lanserades 1938 och är den mest sålda chokladprodukten i Sverige.




folkets favoritchoklad kommer nu i nytt format och ny förpackning. Lagom till sportlovet kommer Cloetta Fazer att lansera Kexchoklad Snacks i praktisk påse.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.079