23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Packnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Coop tänker pressa priserna

Svenska Dagbladet
Integrationen inom koncernen har snabbats på och han planerar att öka andelen egna varumärken. 2006 inleds en satsning på nya butiker. I höstas åkte Kelloggs alla produkter ur butikshyllorna, när man inte ville gå med på ett lägre pris.
– Priset är oerhört viktigt för oss, blir vi inte överens med leverantörerna i framtiden händer sådana här saker igen. Konflikter är inget självändamål, men ibland tvingas vi ta dem, säger Svante Nilsson.



Coop Nordens VD Svante Nilsson säger till , att han tänker pressa leverantörernas priser och till det ska han använda kedjans nordiska styrka.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094