23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Packnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Frövis kunder bestämmer innehållet i nytt servicekoncept


Bl a med undersökningen som bakgrund ska Frövi inom kort presentera ett nytt servicekoncept som bygger på förpackningsanvändarnas direkta önskemål. För att förbättra kvalitetsjämnheten har bolaget i år förbättrat fiberformationen (förbättrad tryckyta) med 10 procent.
I dagarna har Frövi fått resultaten från årets undersökning och en ny prioriteringslista ska göras.

I tio år har Frövi gjort årliga kvalificerade kundundersökningar där i genomsnitt ett sjuttiotal kunder deltar och ca femton av dom deltar i personliga djupintervjuer. Avsikten är att hitta väsentliga områden som behöver förbättras och undersökningen ligger nu till grund för en prioriteringslista där leveransservice och kvalitetsjämnhet ligger överst.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.102