23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Packnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ny förpackning ska stärka synlighet och premiumkänsla

Vårgårda lanserar två nyheter, Klassisk Vit och Rustik, och introducerar samtidigt en ny, mer enhetlig stockdesign för hela sortimentet.

Den uppdaterade designen är inspirerad av dosornas färg och material och ska tydligare förmedla Vårgårdas fokus på svenskt snushantverk, kvalitet och nordisk natur. Samtidigt har stockarna anpassats för ökad synlighet och ett mer premiumintryck i butik.

– Med den nya stockdesignen vill vi ge konsumenten en helhetsupplevelse, från hantverket i fabriken till känslan i handen. Vårgårda står för kvalitet och autenticitet och det ska synas i varje detalj, säger Robin Rydgren, snusexpert och Product Innovation Manager på Vårgårda.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|