23948sdkhjf

Arla uppdaterar kvargkostymen: ”Kan nå ut till fler och producera mer”

Kvargboomen fortsätter och Arla gör om designen för att hävda sig i den tuffa konkurrensen.
Hälsovågen tycks inte tunna ut. Jakten på livsmedelsguldet protein fortsätter. Stundtals förra året var det tomt på den proteinrika kvargen i butikshyllorna. Skånemejeriers Lindahls hann knappt få fram förpackningar, och valde att leverera utan logga för att hinna med det ökande efterfrågan.

Skånemejerier miljoninvesterar i en ny produktionslinje ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.578