23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Packnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Atria breddar sortimentet och uppdaterar designen

Kyckling är över tid en populär livsmedelsprodukt. Nu lanserar livsmedelskoncernen Atria sitt varumärke Lönneberga i en helt ny design.

Lanseringen av den nya förpackningsdesignen kommer med likaledes nya produkten Lönneberga Kyckling Ministeak som är en lårfilé med skinn.

Den nya designen ska nu stegvis implementeras på hela Lönnebergas sortiment av kyckling och pålägg.

”Med den nya designen har Lönneberga ambitionen att sticka ut i hyllan och tydligt kommunicera den goda kvalitet och smak som Lönneberga står för”, skriver leverantören i ett pressmeddelande.

Design Se tema
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|