23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

B2B-köpare söker mer än någonsin efter enkelhet, bekvämlighet och snabbhet.

I en intervju med den franska e-handelsmagasinet E-commerce Magazine redogör Nathalie Chapusot för RAJA:s strategiska val för att möta dessa nya krav.

I sin intervju med E-commerce Magazine delar Nathalie Chapusot, Managing Director för Marknadsföring, E-handel och IT på RAJA-koncernen, med sig av de strategiska beslut som ligger till grund för företagets hållbara tillväxt.

Hon presenterar en tydlig vision: att möta B2B-köpares ökande förväntningar genom att leverera en kundupplevelse i toppklass, inspirerad av B2C-standarder.

RAJA:s strategi bygger på fem nyckelpelare: Full kontroll över sitt produktsortiment, En enhetlig datastrategi, Innovation med fokus på att förbättra kundupplevelsen, Ett starkt engagemang för människor, Etik integrerad i varje steg av värdekedjan.


Dessa vägledande principer gör det möjligt för RAJA att behålla närheten till sina kunder samtidigt som vi fortsätter att expandera i Europa.

Rajapack AB
Logistikvägen 2
438 70 Landvetter
Göteborgs stad
Sverige
VAT nummer: SE5568762651

Kontaktperson

RC

Sänd till en kollega

0.031